بهار تعلیم و تربیت مبارک باد

دبستان هجرت 2

m.hejrat2@yahoo.com

بهار تعلیم و تربیت مبارک باد

زهرا قرقانی
دبستان هجرت 2 m.hejrat2@yahoo.com

بهار تعلیم و تربیت مبارک باد

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 آغاز سال نو  با شادی و سرور

 

            هم دوش و هم زبان حرکت به سوی نور

            آغاز مدرسه فصل شکفتن است

             در زنگ مدرسه بیداری من است

           در دل دارم امید بر لب دارم پیام

              همشاگردی سلام همشاگردش سلام

                مهر از افق دمید فصلی دگر رسید

               فصل کلاس و درس ما را دهد نوید

                ای در کنار ما آموزگار ما

                چون شمع روشنی در روزگار ما

                 روشن ز نور توست کاشانه دلم

                  در کارها توئی حلال مشکلم

                    در درل دارم امید بر لب دارم پیام

                                    همشاگردی سلام هم شاگردی سلام               

                      فردا از آن توست ای نسل چاره ساز

                          با یاری خدا آینده را بساز

                       فردای روشن است با وحدت کلام

                          از ما تو را درود از ما تو را سلام

                           در دل دارم امید بر لب دارم پیام

                          همشاگردی سلام همشاگردی سلام

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:دبستان هجرت 2 باغخواص,دبستان,تعلیم و تربیت, | 10:8 | نویسنده : زهرا قرقانی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.